نکاتی در مورد طراحی سایت چند زبانه



طراحی سایت دو زبانه روشی برای طراحی سایت است که در آن وب سایت طراحی شده بیش از یک زبان دارد و از این رو افراد با زبان های دیگر نیز می توانند از این نوع وب سایت ها استفاده کنند.
وب سایت ها چند زبانه غالبا با هدف جلب مشتری و مخاطب از کشور های دیگر و یا در کشورهایی که دارای دو زبان هستند مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی سایت دوزبانه در سئو و رتبه بندی سایت تاثیر دارد که در این مقاله قصد داریم در مورد تاثیر این نوع طراحی سایت بر روی موتور های جستجو مطالبی را ارائه دهیم.
در واقع در طراحی سایت چند زبانه باید یکسری نکات را رعایت کنید تا تاثیر مثبتی بر سئو وب سایت شما داشته باشد. اولین نکته ای که باید در هنگام انجام این نوع طراحی سایت رعایت کنید این است که از متا تگ ها استفاده نمایید. استفاده از متا تگ ها این امکان را فراهم می کند که موتورهای جستجو تعداد زبان های موجود در وب سایت شما را تشخیص دهند. علاوه بر این باید تعداد زبان ها را در قسمت بالا و پایین وب سایت قرار دهید.
تمام صفحات در طراحی سایت باید به تمام زبان های سایت ترجمه شوند. کاربر باید قادر باشد تا با استفاده از یک لینک ، زبان وب سایت شما را به زبان مورد نظر خود تغییر دهد. در صفحه اصلی سایت باید تمام زبان های طراحی سایت وجود داشته باشد تا کاربر بنا به دخواست خود آن را تغییر دهد. در طراحی سایت چند زبانه، ناوبری تا حدودی پیچیده تر از سایر انواع طراحی سایت است اما با این وجود برای آن دسته از افرادی که تمایل به توسعه کسب و کار خود دارند ، توصیه می شود.
برای اعمال سایر زبان ها در طراحی سایت خود می توانید از دو روش استفاده کنید. یکی از این روش ها افزودن subdomain یا زیر دامنه است و روش دیگر ایجاد پوشه هایی برای هر زبان است. این دو روش می توانند تا حد زیادی به طراحی سایت چند زبانه شما کمک کند.
طراحی سایت چندزبانه از خدمات شرکت طراحی سایت بهپردازان می باشد.
نمونه کارهای طراحی سایت های دو زبانه شرکت طراحی سایت بهپردازان
طراحی سایت شرکت ساختمانی گروه یورواستار

طراحی سایت فراحفاظ آموت

طراحی سایت شرکت تاسیساتی ویرا کنترل